Google mění tvář a chystá i nový design pro Chrome
Je tomu přesně 18 let, kdy Google představil veřejnosti reklamní platformu s názvem AdWords. Na konci června Google oznámil rebranding. Změní svojí vizuální identitu i názvy některých svých služeb. Tou největší změnou je rebrand AdWords. V článku dole jsme připravili přehled změn, abyste nebyli zmatení.
Důvod proč se Google rozhodl pro takovou obří změnu je fakt, že první podoba AdWords vznikla před 18 lety. Za tu dobu se změnil trh, design a technologie. Nová podoba by tak měla být jednoduší a obsahovat nové funkce pro marketéry.
Reklamní systémy Google se nyní dělí na tři hlavní skupiny. Jedná se o:
Google Ads, Google Ad Manager, Google Marketing
Zapomeňte na AdWords, teď je to Ads
Google Adwords se bude nově jmenovat Google Ads a jelikož se jedná o celkový rebranding, tak dostalo i nové logo. Je trochu barevnější a působí moderněji.
Ad Manager
Skládá se ze dvou bývalých nástrojů DoubleClick Ad Exchange a DoubleClick for Publishers. Ad Manager je nástroj pro všechny vydavatele a partnery Google.
Google Marketing
Došlo ke sloučení dvou bývalých nástrojů DoubleClick a Google Analytics 360 Suite, který se skládá z pěti nástrojů Tag Manager, Google analytics, Data Studio, Surveys, Optimize. Google Marketing pomáhá marketérům nakupovat, plánovat, měřit a optimalizovat kampaně na Google.
Vyzkoušejte nový design Google Chrome
Vývojáři v Google připravují nový vzhled nejpoužívanějšího prohlížeče na světě už několik měsíců. Uživatelé vývojových verzí jíž měli možnost nový odzkoušet. V poslední verzi Chromu 66 je nová verze dostupná pro všechny uživatele.
Vložte do URL políčka adresu chrome://flags/#top-chrome-md U zvýrazněné možnosti UI Layout for the browser¨s top chrome změňte hodnotu z „Default“ na Refresh.
Vložte do URL políčka adresu chrome://flags/#top-chrome-md U zvýrazněné možnosti UI Layout for the browser¨s top chrome změňte hodnotu z „Default“ na Refresh.
Google chrome obnovte/restarujte a uvidíte změny.
Samozřejmě se jedná jen o zkušební design, který se testuje na reálných uživatelích. Design je odlišný a je to jen první fáze. V současné době se ozývá kritika na mezery ikon u záložek.