Co je to Consent Mode V2


Consent Mode V2 (CM V2) je aktualizovaný rámec pro správu souhlasu v digitální reklamě, který byl navržen tak, aby lépe chránil soukromí uživatelů a zároveň umožňoval relevantní a efektivní reklamu. Nahrazuje původní Consent Mode a zavádí řadu důležitých změn, o kterých by měl každý inzerent a vydavatel vědět.

Hlavní změny v CM V2:

Zjednodušený výběr
Uživatelé si budou moci vybrat ze 3 základních možností:

Souhlas
Uživatel dává souhlas s používáním cookies a sdílením dat pro personalizovanou reklamu.

Odmítnutí
Uživatel odmítá používání cookies a sdílení dat pro personalizovanou reklamu.

Omezený souhlas
Uživatel dává souhlas s používáním cookies a sdílením dat pro specifické účely, jako je měření a analýza.

Větší transparentnost
Uživatelé budou mít jasnější informace o tom, jak jsou jejich data používána a s kým jsou sdílena.

Vylepšená kontrola
Uživatelé budou mít více možností, jak spravovat svůj souhlas a kontrolovat, jak jsou jejich data používána.

Dopady CM V2 na inzerenty a vydavatele:

Potřeba aktualizace technologií
Inzerenti a vydavatelé budou muset aktualizovat své technologie, aby fungovaly s CM V2.

Změny v cílení reklamy
Personalizovaná reklama bude dostupná pouze uživatelům, kteří dali souhlas.

Potřeba zaměřit se na relevantní reklamu
Inzerenti se budou muset zaměřit na tvorbu relevantní reklamy, která bude oslovovat i uživatele, kteří odmítli personalizovanou reklamu.

Pokud hledáte odborníky, kteří do vašeho webu WordPress implementují tuto změnu, neváhejte nás kontaktovat na info@freshmill.cz




Zaujali jsme vás? Začněme ještě dnes

Jsme digitální studio, které navrhuje a tvoří webové stránky na míru. Naším zaměřením je váš úspěch na internetu. Jsme zkušení odborníci a pro své klienty se snažíme vytvořit kvalitní projekty.