WooCommerce testuje novou funkci nakupování na Instagramu
Instagram je fenomén. Všichni milujeme sdílení krásných fotek a hledání inspirace. Facebook to moc dobře ví a v roce 2019, když představil funkci online nakupování na Instagramu, ohlásil, že 130 milionů uživatelů každý měsíc kliklo na produkty v nákupních příspěvcích.
Majitelé firem, kteří provozují obchod, mohou své podnikání rozšířit pro své publikum na Instagramu. Z naší praxe víme, že tohle spousta menších e-shopů se základnou na Instagramu neví. Zákazníci mohou koupit produkt a odeslat objednávku aniž by Instagram opustili. Tohle řešení v současnosti podporuje Shopify, BigCommerce a brzy i WooCommerce.
WooCommerce prozatím testuje Beta verzi nové funkce Shopping Checkout pro svůj plugin Facebook pro WooCommerce. Toto bezplatné rozšíření se používá v současné době na 1 milionu webů. Každý kdo pak má zájem funkci otestovat, se musí zaregistrovat, ale pozor! Šanci dá WooCommerce jen některým.
WooCommerce v současné době zatím neoznámil přesné datum spuštění Instagram Shopping Checkout. Nicméně to bude velmi brzy, protože s příchodem pandemie lidé mnohem více nakupují skrze internet a sociální sítě.